המעלות בפרסום בדיגיטל
למעלה מ 75% מהציבור החרדי נמצא כיום בדיגיטל
ישנן כמה מעלות משמעותיות לפרסום לציבור החרדי בדיגיטל על פני פרסום אישי בפרינט
אפרט כמה מהן:
1.
אני נגישה בקלות ללקוח שנחשף לפרסום שלי
הרבה יותר קל לחשוף את הקהל לחומר שלנו, ליצור אמון, והכרות עם המוצר,
על ידי מעבר מהפרסום אל האתר ומהאתר אל פוסט רלוונטי ועוד, כבר עברנו עם הלקוח מסע בניית אמון
הוא כבר שמע את השם שלנו, קרא אודותינו וחווה את האווירה העסקית שלנו
2.
להשיג אפשרות לקהלי יעד חדשים, ממוקדים בחשיפה גדולה
אפשרות לדייק את קהל היעד שלנו במקום עיתון בן 100 עמודים ל- 120000 בתי אב,
ולקוות שבדיוק הגברת שצריכה את המוצר שלנו
גם תעלה את העיתון הביתה, וגם תדפדף ותגיע לעמוד 158 שם המודעה שלנו,
שבאמת המודעה תתפוס את העין שלה, וכעת גם תטרח לקום וללכת לחנות או לכל הפחות להרים טלפון ולהזמין.
כאן ברשימה ממוקדת ומפולחת שבדקנו שאכן נמצא קהל היעד שלנו,
באימייל שלם, בולט, בהופעת יחיד, מוצג העסק או השירות שלנו
בלחיצת כפתור הלקוח הפוטנציאלי יכול להגיע לכל המוצר, המחיר, וכן, גם להזמין אונליין
קיצרנו תהליכים, הגענו לקהל היעד הפוטנציאלי והמדויק לנו הקלנו מעליו את תהליך ההיכרות ותהליך רכישת המוצר.
3.
הפרסום בדיגיטל הוא מדיד: אנחנו יכולים לדעת איך מגיעים ומאיפה,
כמה לידים נמצא לאתר
אם היה באג במשפך השיווקי נוכל מיד לשים אצבע איפה הבעיה ולפתור אותה,
מה שקשה יותר להצביע בפרסום פרינט שאנחנו לא באמת יודעים
כמה אנשים קראו את העיתון כמה מהם טלפון (אלא אם כן נשאל אותם איך הגעת אלי?)
קל לנו לשכפל את תהליך הפרסום, להשתמש שוב ושוב במשפך השיווקי ולהגיע לקהלי יעד נוספים באותה הדרך
נקודה חשובה לתשומת לב:
אם קהל היעד שלכם הוא מהציבור השמרן מאד כמו אנשי מאה שערים, שכונות מסוימות בבית שמש
או קהילה שמרנית מאד עדיין הפרסום בפרינט הוא הפרסום הכמעט יחיד שמגיע אליהם