דבר ראשון צריך להיות מוגדר מאד לאיזה קהל יעד בתוך הציבור החרדי אני פונה

האם אני פונה לקהילות מסוימות? לכלל החרדים? לנשים/גברים/נערות/ צעיר / מבוגר

?למי המוצר שלי מתאים

?ומי הצרכן ומי המשלם

מצורף כאן קובץ מסודר להורדה

—-ממליצה להוריד, למלא, ופשוט לדעת אחת ולתמיד בצורה מסודרת

ז"א יכול להיות שאני מוכרת צעצועים

אז אמנם ילדים צעירים ישחקו בצעצועים שמכרתי,

אבל בפרסום אני צריך לפנות להורים, כי הרי הם אלו שצריכים להשתכנע שזה  משחק מצוין ותעסוקה מעולה 

 

לאחר שהגדרנו מי קהל היעד של המוצר שלנו

נחשוב על אדם שהוא לקוח אופציונאלי שלנו וננסה לאפיין אותו, את סדר היום שלו

התחביבים, מקום עבודה/לימודים מקומות הבילוי, ועוד

לאחר שאפיינו את הלקוח שלנו

נוכל להתחיל איפה הוא נמצא, מהן המדיות אליהן הוא מחפש נחשף על סדר היום שלו

מה הוא קורא/רואה/ שומע

לאחר שסימנו את המדיות אליהן הלקוח שלנו נחשף

,יש לנו לעשות שיעורי בית אילו מדיות הכי רלוונטיות

 באילו מהן הפרסום עובד חזק יותר

מהן אחוזי החשיפה – כמות הצופים שנחשפים למדיה הספציפית הזו

לדוג' עיתון עם תפוצה של 120,000 עותקים, מתוכם 75% מעלים את העיתון הביתה

ומה הם אחוזי ההמרה- ברשימות תפוצה זה מדיד יותר לדעת כמה הקלקות היו על הפרסום, כמה גולשים נכנסו לאתר בעקבות הפרסום,

כמה התחממו ושלחו מייל/ או הרימו טלפון/ או שלחו פרטי התקשרות באתר / כמה רכישות שבוצעו באתר בעקבות הפרסום ועוד

כך נוכל להגיע למקום הפרסום המתאים לנו ביותר

אם לא הורדת את הקובץ לעבודה

תוכל להוריד אותו מכאן