מכיוון שכיום כמעט ואין חרדי שאין לו כתובת מייל או גישה למייל ברמה זו או אחרת

הפרסום באימיילים, ניוזלטרים ורשימות תפוצה

מהווה בסיס משמעותי בפרסום לציבור החרדי השמור

כך אנו מגיעים לקהל היעד גם השמור וגם הפתוח יותר- שעודנו נמצא גם באימיילים

נכון להיום עסקים שמחפשים את הציבור החרדי הקלאסי

האופציה של פרסום במיילים היא אופציה שתגיע לכמה שיותר חרדים,

מהזן השמור ועד הקלאסי ואף המודרני

שחברתית וקהילתית עדיין משתמש באימייל על בסיס שוטף

חשוב מאד להדגיש שפילוח קהל היעד תקף עוד יותר לפרסום מהזן הזה

‘כי בכל קבוצת אימיילים יהיו לנו טווח גילאים שונה סגנון נמענים שונה וכו

לכן אם אפרסם ברשימות תפוצה חנות לבגדי נשים,

אפרסם אותה ברשימות שפונות לקהל יעד נשי,

בתיעדוף גבוה לרשימות שמפולחות מדויק יותר שאוכן להתאים את סגנון הקהל 

…לסגנון הבגדים שאני מוכרת- שמרן/פתוח/משקיען/פשוט/חסידי/ליטאי ועוד

פרסום מדויק ברשימות תפוצה חזקות, במגזינים דיגיטליים, ירידים, כנסים ועוד

זו אופציה ממש רלוונטית לרוב העסקים שרוצים להגיע לפריסה רחבה וקהלי יעד גדולים וחדשים

מה שכן, אני מדגישה שוב שפרסום כזה דורש דיוק, ידע והכרה נרחבת של האופציות הקיימות בשוק

מכיוון שקיימות מאות אם לא אלפי קבוצות מיילים, ניוזלטרים פורומים ועוד

הבלבול הוא גדול מאד

איפה לפרסם

כמה להשקיע בפרסום כזה

איך הפרסום הזה עובד

כי אם עד היום כעסק, פרסמתי מודעה במקומון העירוני או השכונתי

שמתי מספר טלפון וכתובת של החנות והגיעו לקוחות.

בפרסום בדיגיטל זה פשוט לא יעבוד

הפרסום בידיגטל שונה בהרבה מאד פרמטרים מהפרסום בפרינט

בניראות , בצבעים, בגודל הטקסטים,

יש משמעות למיקום הפרסום

מודעה שפורסמה בפרינט והצליחה לא בהכרח שתעבוד בדיגיטל! וכנ”ל להיפך!

להפרסום חייב לעבור התאמה על ידי איש מקצוע שמונח בתחום הפרסום בדיגיטל

ובדגש נוסף: מותאם לפרסום  בדיגיטל החרדי

 

הפרסום לציבור החרדי תמיד דרש יצירתיות נרחבת, הכרה של כל הניואנסים הכי דקים של החברה

והבנה מדויקת איפה נמצא קהל היעד המדויק של העסק שלי מתוך המגזר החרדי

 

הפרסום בדיגיטל החרדי בנוסך לאילו, דורש גם הבנה והכירות רחבה במיוחד של אופציות הפרסום הרלוונטיות, חלוקה למגזרים ותתי מגזרים,גברים/נשים, השתייכות קהילתית, גילאים, מעמד, סטטוס, ועוד